Winkelwagen 0

Winkelwagen

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Voor 21:00 besteld, morgen gratis geleverd!
12 maanden productgarantie
60 dagen bedenktijd
Achteraf betalen, veilig betalen!
Hoe lang mag ik de producten retourneren?
U mag de producten tot 60 dagen na de aankoop ongebruikt retourneren. Ongebruikt, wil zeggen dat deze geen gebruikerssporen heeft. U mag wel de doos openen om te bekijken of het product aan de opgegeven specificaties voldoet. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening, U krijgt dus het bedrag inclusief de verzendkosten retour overgemaakt. De retour verzendkosten zijn dan voor u. We streven er naar uw aankoop bedrag binnen 1-5 werkdagen aan u retour over te maken na retourontvangst van het product.

Hoe lang is de garantie op de producten?
U heeft op alle producten 12 maanden fabrieksgarantie op productiefouten. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten

Kan ik de bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, tijdens uw bestelling in onze webwinkel kunt u een factuuradres en een afleveradres opgeven.

Wat gebeurt er als ik de dag van bezorging niet thuis ben?
Indien u de dag van bezorging niet thuis bent, dan wordt de tent de volgende werkdag nog een keer aangeboden. Is er dan weer niemand thuis, dan kan het bestelde product bij een servicepunt in de buurt worden afgehaald. De tent kan ook bij de buren worden afgegeven door onze transporteur. Indien de tent bij de buren mag worden afgeleverd (of absoluut niet) dan kunt u dat bij de opmerking bij de bestelling vermelden. De buren dienen dan altijd te tekenen voor ontvangst. U krijgt van onze transporteur op de avond van de bestelling een email, waarmee u de dag van levering of het afleveradres ook kunt wijzigen.

Hoe zullen de bestelde producten worden afgeleverd?
Op de avond van de bestelling krijgt u van onze transporteur een email waarin een link staat waarmee u de afleverdatum kunt wijzigen. Als u op de link in deze email doorklikt, dan krijgt u ook een tijdsindicatie van 2 uur waar binnen de transporteur op de volgende werkdag de bestelde producten zal afleveren.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt een bestelling plaatsen door op de bestelknop te drukken. Daarna kunt u de naw en contactgegevens invoeren, een betaalmethode kiezen en op afronden en kopen klikken om de aankoop definitief te maken.

Hoe snel ontvang ik de bestelling?
Bij het plaatsen van een order sturen we uw bestelling diezelfde dag of de volgende dag op, afhankelijk van het tijdstip van uw bestelling. Indien u op een werkdag voor 21.00 besteld, dan wordt deze de volgende werkdag bij u afgeleverd! Wij kunnen ook op zaterdag afleveren. De extra kosten (4 euro) van de transporteur bereken we dan door. U kan tijdens de bestelling indien gewenst kiezen voor "leveren op zaterdag". Let op; indien u voor vooraf overmaken kiest, dan sturen we het product op nadat het bedrag zichtbaar op onze rekening staat. Het product komt dan soms pas een dag later aan. Als u de bestelling bij de keuze "vooraf overmaken" toch de volgende werkdag wenst te ontvangen, gelieve ons dan een betaalbewijs te mailen.
   
Kan ik de producten ook in een showroom komen bekijken? 
We hebben een showroom waar u de producten kunt bekijken, zodat u deze kunt zien en kunt voelen aan het materiaal. Bekijk hiervoor onze openingstijden. We hebben de foto’s van de producten getoond op de site zelf gemaakt. We garanderen dat we dezelfde tent leveren zoals vermeld in de omschrijving en zoals vertoont in de foto’s.
 
Wat is de kwaliteit van de aangeboden producten?
Door onze jarenlange ervaring, hebben we de beste producten voor u in ons assortiment. U krijgt de kwaliteit uiteraard, zoals deze vermeldt staat bij de advertentie. Bent u niet tevreden met het product, dan kunt u deze (indien ongebruikt) altijd binnen 60 dagen retourneren.
 
Ontvang ik een aankoopbewijs of een factuur?
U krijgt automatisch een factuur in pdf format per e-mail zodra uw order is ingeboekt.
 
Op welke manieren kan ik betalen?
IDEAL: Betalen met iDEAL is het betalen van uw bestelling met internetbankieren bij een van de deelnemende banken: ING bank, SNS, Fortis, ABN Amro of Rabobank; Deze manier van betalen is veilig. Als u betaalt per iDEAL dan kunnen wij dezelfde werkdag nog uw bestelling verwerken en uw levering inboeken. Ideal betalingen zijn niet mogelijk vanuit België.

Achteraf betalen met Afterpay. AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Bent u een Nederlandse consument of een Nederlands bedrijf, dan kunt u betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 500 euro, als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 1.000 euro. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Rembours: u kunt achteraf veilig betalen per rembours. U betaalt dan achteraf bij ontvangst van het product aan onze transporteur bij u aan de deur.

Credit Card: Credit Card is een extreem veilige maar zeer eenvoudige manier van betalen via het internet. Let wel op dat hier kosten aan verbonden zijn die de credit card maatschappijen aan ons doorberekenen. Er kan zowel betaald worden met Visa als Mastercard.

Vooraf overmaken: Indien u voor de betaalmethode kiest, dan krijgt u een orderbevestiging met de bankgegevens. U kunt bij uw overboeking dan dit ordernummer vermelden. Houdt u er rekening mee dat bij een normale overboeking per bank het geld pas 1 á 2 werkdagen na overboeking op onze rekening wordt bijgeschreven. Als u na uw betaling het betaalbewijs mailt, dan sturen we de producten nog dezelfde dag op.

Paypal: Met Paypal  kunt u veilig betalen. Let wel op dat hier extra kosten voor in rekening worden gebracht, die wij ook door Paypal krijgen doorbelast.

Mistercash: Een veilige betaalmethode waar veelal gebruik van wordt gemaakt in België. Om te kunnen betalen met Mistercash moet u aangesloten zijn bij één van de volgende banken: KBC, Belfius, Fortis, Fintro, AXA, CBC, ING, VDK spaarbank.
 
In welke landen wordt er geleverd?
We leveren in heel Nederland en in heel België.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Verzendkosten zijn gratis. 

Wat houdt het Thuiswinkel Waarborg keurmerk in?
Daar wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg, bent u gegarandeerd dat wij de Nederlandse consumenten wetgeving en de nog strengere regels van het Thuiswinkel Waarborg hanteren. Bij een geschil kan deze bij Thuiswinkel Waarborg worden ingediend. U kunt hier ons certificaat terugvinden:
https://www.thuiswinkel.org/leden/laagsteprijsgarantie-b.v/certificaat.

Zijn alle vermelden prijzen inclusief BTW?
Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief btw.

Heeft u vragen of opmerkingen?

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 21:00 via:

+31 (0)88-22 66 300

Klantenservice

  • Ma t/m Vrij 9.00 - 21.00 uur
  • +31 (0)88-22 66 300
  • info@laagsteprijs-shop.nl

Onze showroom

  • Sluisweg 200
  • 5237MZ 's-Hertogenbosch
  •  
  • De showroom is geopend van maandag t/m vrijdag, van 09:30 tot 17:00 uur.

Laagsteprijs-shop.nl

  • NL15 RABO 0306 1565 20
  • BIC: RABONL2U
  • BTW: NL855208922B01
  • KVK: 63374498

Copyright © 2010 – 2018 KvK: 63374498.
Alle prijzen zijn incl. btw en exclusief verzendkosten.